Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

czwartek, 13 sierpnia 2015

#12 internet friendship + sesja

Cześć
https://www.youtube.com/watch?v=oiwf8BvApKA - polecam do czytania

Nie zamierzam nie wiadomo jak się rozpisywać. Napiszę to, co naprawdę czuję.
15 lipca, przysięgam, był to najlepszy dzień w moim całym życiu. Tego dnia, pierwszy raz spotkałam się z moją najlepszą przyjaciółką. Nasze spotkanie było.. wyjątkowe. Już pierwszej nocy sie biłyśmy i zrzucałyśmy z łóżka, jak prawdziwe przyjaciółki. Różnica jest taka, że jest ona dla mnie siostrą, a rodzina jest najważniejsza.
Nie ma co dużo opisywać, wspomnienia będą na zawsze. Jedyne czego żałuję to faktu, że nie mam jej na codzień. A chociaż, nawet taka rozłąka na rok czasu jest piękna, bo pokazuje nam, że naprawde nam na sobie zależy.
Jeżeli to czytasz, a wiem, że będziesz. Mam parę słów Ci do powiedzenia, co prawda nie moich, ale idealnie pasują do sytuacji i może nie jestem ich autorką, ale wiedz, że zgadzam się z nimi w stu procentach i są z całego serca:


"Zawsze będziemy trzymać się razem
Nie martw się
Zawsze będę przy tobie
Nie martw się
To nigdy nie przeminie
Powinieneś wiedzieć, że spotkamy się ponownie
I zawsze będziemy razem wiecznie, zawsze
Jestem tutaj"*

Kocham Cię

 * Little Mix - Always Be Together









___________________________________________
Modelka: Nicole Zakrzewska

Fotograf: Tala St
instagram: https://instagram.com/sonelia08/

1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie komentarza :)