Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

#3 wiosna + zdjęcia

Cześć!

Dziś cały poranek myślałam o tematyce na nowy wpis i miałam dużo pomysłów. Jednak po obejrzeniu zdjęć na swoim aparacie, wpadłam na pomysł, aby udostępnić je tutaj i napisać coś o najpiękniejszej porze roku - WIOSNA!

Według mnie, jest to właśnie piękna pora roku, jak nie najpiękniejsza. W ogródku po woli zaczynają rosnąć kwiatki, drzewa robią się po woli piękne i zielone, a w powietrzu czuć zapach świeżych roślinek, gdzie w tle podśpiewują ptaki. Perfekcja!
Ja mieszkam pod lasem, także często widuje różne zwierzęta. Zaczynając na sarnach, a kończąc na wiewiórkach lub dzikach.
Wiosna jest moją ulubioną porą roku, ponieważ czuję wtedy, że mam więcej sił i wszystko zaczyna się odradzać na nowo, zupełnie jak rośliny.

A wy? Jaką porę roku najbardziej lubicie? Możecie podzielić się swoimi refleksjami w komentarzach, oraz zostawcie linki do swoich blogów, na pewno zajrzę!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie komentarza :)