Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

środa, 15 kwietnia 2015

#4 teledysk

Hej


Wczoraj był bardzo wyczerpujący dzień, ale zarazem bardzo wspaniały dzień. Już pomijając fakt szkoły. O 15:30 wraz z koleżankami byłyśmy już w Wejherowie, na miejscu gdzie miało się zacząć nagranie teledysku Trójmiejskiemu zespołowi CALISTA.
Ludzie z zespołu, są bardzo sympatyczni i wspaniale się z nimi pracuje! Strasznie podobało mi się, gdy przychodzili do nas na warsztaty filmowe i wraz z nami wspólnie myśleli nad scenariuszem. Liczyli się z naszym zdaniem, tak jak i my z nimi. Są naprawdę bardzo zgraną ekipą i bardzo sympatycznymi ludźmi!
Wczoraj kręciliśmy jedną z wielu scen. Byłą to sekwencja J i K. Nagrywanie zaczęło się od godziny 17 a trwało do 21. Długo jak na kilku sekundową scenę, ale mimo wszystko było warto.
Jutro kolejne nagrania, o ile pogoda nam będzie sprzyjać.
Niestety, jestem chora i wczoraj również lewo funkcjonowałam przy kamerze, ale mimo wszystko, jestem z siebie bardzo dumna, bo mimo choroby, dałam radę.

A wam jak minął wczorajszy dzień?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie komentarza :)