Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

sobota, 11 lipca 2015

#10 Pozytywizm + 'sesja'


Cześć!

Przez ok. trzy dni, nie robiłam nic prócz oglądania ulubionych seriali (z tego miejsca pozdrawiam wszystkich fanów PLL i Ravenswood). Pod koniec dnia narzekałam, że znów nie zrobiłam nic pożytecznego, a halo, przypomnijmy sobie, są wakacje! Powinniśmy korzystać z nich jak najlepiej, a nie siedzieć całymi dniami przed komputerem. 
Stwierdziłam, że narzekanie w niczym mi nie pomoże, trzeba coś w końcu zrobić. Poprzez 'coś' miałam na myśli, w końcu się ruszyć i korzystać z wolnych dni!
Zamiast narzekać na to jak bardzo nam się nie układa, bądź jak bardzo nie mamy co robić, odmieńmy to! Wstańmy i powiedzmy 'dość' i zmieńmy życie na lepsze, nie czekajmy na cud.




Wybrałam 5 zdjęć z dzisiejszych zdjęć.







* Modelka : Weronika Duda
* Fotograf : Tala St

Okulary: Sinsay
Kapelusz: Reserved
Buty: CCC
Sukienka: Allegro

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest potencjał :)
    Zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look great dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Zapraszam do siebie parajulkanormal.blogspot.com
    Moje zdjęcia nie są perfekcyjne,ale mam nadzieję ze Ci się spodobają i zostaniesz tam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super stylizacja, i buty! *.*
    Pozdrawiam!

    http://neisarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie chudziutkie, piękne nóżki! *__*
    Szkoda, że Ravenswood skasowali, bo zapowiadał się dobry serial. A co do "marnowania czasu" w wakacje - o to chodzi, leniuchowanie, odpoczynek, to są dla mnie prawdziwe wakacje, żadnych obowiązków! :D
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie komentarza :)