Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

czwartek, 9 lipca 2015

#7 wielki powrót

Cześć!

Dzisiejszy post, w lekkim stopniu, wymyślony spontanicznie.
Doszłam do wniosku, że to co robię, czyli głownie fotografia i wyrażanie swojej opinii na różne tematy, to coś, co tkwi po prostu we mnie i tym żyję. Także, po dzisiejszym długim namyśle, postanowiłam kontynuować pisanie tego o to bloga, nie patrząc na to, czy ktoś go czyta, czy też nie.
Co na nim będzie?
Oczywiście nie obędzie się bez wielu zdjęć! Mam na myśli, że fotografia jest częścią mnie, także na tym blogu - będzie jej pełno.
Jeżeli jesteście zainteresowani, czytaniem, oglądaniem a czasem może i słuchaniem pianina/keyboard'a to zapraszam! :)

Tala xx







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie komentarza :)